Дистанційне навчання





Дистанційне навчання з фізики та інформатики




Фізика 7 клас.
Фізика 8 клас
https://padlet.com/oksana926/wzgq7mo4vimc1ash
Сделано на Padlet



Фізика 9 клас (06.04-24.04)

  §38 повторити.
 Вчимося розв'язувати задачі
1. Снаряд, який дістав під час пострілу із гармати початкову швидкість 300 м/с, летить вертикально вгору. На якій висоті над місцем пострілу його кінетична енергія дорівнюватиме потенціальній.


Розв'язати наступні  задачі в зошит
 1. Тіло масою 2 кг падає з висоти 30 м над землею. Обчисліть кінетичну енергію тіла в момент, коли воно перебуває на висоті 15 м над Землею.
2. Спортсмен, що доти перебував у стані спокою, стрибає з певної висоти вертикально у воду. В момент входження у воду його швидкість дорівнює 10 м/с. З якої висоти робив стрибок спортсмен?
3.Вагон масою 36 т, який рухається зі швидкістю 2 м/с, наштовхується на пружинний амортизатор і зупиняється. На скільки стиснулась пружина амортизатора, якщо її жорсткість становить 225 кН/м?
Додаткова задача
1.Учасник атракціону з банджіджампінгу здійснює стрибок з моста (див. рисунок). Якою є жорсткість гумового канату, до якого прив’язаний спортсмен, якщо під час падіння шнур розтягнувся від 40 до 100 м? Маса спортсмена 72 кг, початкова швидкість його руху дорівнює нулю. Опором повітря знехтуйте.

Написати реферат на теми:
1. Фундаментальні взаємодії в природі.
2. Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах.
3. Вплив фізики на суспільний розвиток та науковий-технічний прогрес.


Фізика 10 клас
Повторити §39.
Вчимося розв'язувати задачі
1.  ККД двигуна внутрішнього згоряння становить 28 % при температурі згоряння 92 7 °С , температура відхідних газів 44 7 °С . На скільки ККД двигуна менший від ККД ідеальної машини?

2.  Яку середню потужність розвиває двигун внутрішнього згоряння мотоцикла, якщо при швидкості 108 км/год витрачається 3,7 л бензину на 100 км шляху, а ККД установки двигуна 25 % ? Густина бензину 700кг/м3.


Розв'язати задачі в зошит


1.Як змінилася внутрішня енергія ідеального одноатомного газу, взятого в кількості 0,5 моль, якщо температура газу збільшилася на 200 К?

2.Над газом виконали роботу 50 Дж, при цьому його внутрішня енергія зменшилася на 80 Дж. Яку кількість теплоти одержав (або віддав) газ?
3.На скільки змінилася внутрішня енергія ідеального одноатомного газу об’ємом 20 л, якщо під час його ізохорного нагрівання тиск збільшився від 1,5ꞏ105 до 2ꞏ105 Па? Яку роботу виконав газ?

Підготувати на надіслати учителеві проекти

Орієнтовні теми  
1.     Дифузія та її значення.
2. Глобальне потепління: чи є загроза?
3.  Вологість і температура повітря у приміщеннях, способи збереження тепла.

Орієнтовні критерії оцінювання навчального проекту
1.       Актуальність -1 бал.
2.       Оформлення роботи (паперові носії) - 2 бали.
3.       Достовірність - 1 бал.
4.       Науковість - 2 бали.
5.       Представлення - 2 бали.
6.       Презентація (малюнки) - 2 бали.
7.       Обговорення - 2 бали.

Орієнтовне оформлення проекту (паперові носії та презентація)
1.       Назва проекту.
2.       Тип проекту.
3.       Керівник проекту (вчитель).
4.       Виконавці проекту.
5.       Проблема.
6.       Мета.
7.       Очікуваний результат (для дослідження).
8.       Завдання проекту.
9.       Хід роботи.
10.  Висновки.

11.  Використані джерела інформації.
 Завдання з 14.04-24.04.2020 р. 
Сделано на Padlet
https://padlet.com/oksana926/grbeh877eualk8mb

 МАТЕМАТИКА 8 клас
Сделано на Padlet


ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ 10 клас
Написати реферати на теми:
     1.     Обираємо кредитну пропозицію
2        2. Кредитні продукти
3        3. Кредит на придбання транспортних засобів
4.     Типи ризиків та управління ними
          5. Окремі види страхування
          Контрольна робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=817570

Індивідуальне навчання 
Сделано на Padlet
https://padlet.com/oksana926/kvz4h0dba0y2z4u9



30.03.2020р.
Алгебра 8 клас
§ 23

 № 862, 864,866, 867.
Домашнє завдання § 23, № 863,868
Інформатика 5 клас
Вивчити §28-29, вправа 2 с. 241
https://learningapps.org/watch?v=pmxb59bqc16
Фізика 7 клас
Зробити конспект до §32, вправа 32(1-5)

Домашнє завдання: вивчити §32
виконати тести https://naurok.com.ua/test/atmosferniy-tisk-barometri-manometri-93826.html
Фізика 10 клас
Зробити конспект до §39,  вправа 39(1)


Опрацювати §39.
Інформатика 9 клас
Опрацювати §21,  с. 205  завдання 1.
31.03.2020р.
Геометрія  8 клас
§ 18-21, №799,802,808
Домашнє завдання: повторити § 18-21, № 805,809
Фізика 10 клас
§39,  вправа 39(2-4)
Опрацювати §37-39.
Фізика 9 клас
 §37,  вправа 37(4-5) та https://learningapps.org/view2059876


Опрацювати §36-37
Інформатика 7 клас
01.04.2020р.
Фізика 7 клас
Повторити §32, вправа 32(6-7,11)
https://learningapps.org/view1924625
Домашнє завдання: §32
Алгебра 8 клас
§ 23,  № 869,872, 875, 877
Домашнє завдання § 22,  № 876, 878
Фізика 9 клас
Зробити конспект до §38,  вправа 38(1)

Опрацювати §38
Фізика 8 клас
 Зробити лабораторну роботу №5  та https://learningapps.org/view1780747


Інформатика 9 клас
Опрацювати §21,  с. 205  завдання 2.
Інформатика 10 клас
Зробити конспект до §22.
02.04.2020р.
Фізика 8 клас
Зробити конспект до §33,  вправа 32(1,3-4)


Домашнє завдання: §33

Фізика 10 клас
§39,   реферат на тему «Історія виникнення холодильника» та  розв’язати задачі
1. Кількість теплоти, віддана за цикл тепловим двигуном холодильнику, 1,5 кДж, ККД двигуна 20 %. Визначте кількість теплоти, отриману за цикл від нагрівала.

2. Ідеальний тепловий двигун за 0,5 год отримує від нагрівника кількість теплоти 150 кДж, а холодильнику віддає 100 кДж. Визначте корисну потужність цього двигуна.

3. Температура холодильника теплової машини, що працює за циклом Карно, 0 °С. За якої мінімальної температури нагрівана ККД теплової машини перевищуватиме 70 %?

4. ККД теплової машини, що працює за циклом Карно, становить 0,25. У скільки разів необхідно збільшити температуру нагрівника за незмінної температури холодильника, щоб збільшити ККД в 2 рази?

Опрацювати §37-39.
Інформатика 6 клас
§20,   вправа 2 с. 168
https://learningapps.org/watch?v=phn7xstfc01
Інформатика 8 клас
Опрацювати §25
03.04.2020р.
Геометрія  8 клас
§ 22

 №810,812,815,816,818
Домашнє завдання: повторити § 22, № 811,814,817
Фізика 9 клас
§38,  вправа 38(2-3)
Опрацювати §38
Інформатика 8 клас
Опрацювати §25



16.03.2020 р.
Алгебра 8 клас
§ 21,  № 818, 820,822,  824
Домашнє завдання § 21 № 819, 821
Інформатика 5 клас
Вивчити §20-22, вправа 3 с. 205
Фізика 7 клас
Зробити конспект до §25, вправа 25(1-5)
https://www.youtube.com/watch?v=7NUrPFYl4Uw
Підручник з фізики  https://www.slideshare.net/7klnew/7-f-b2015-67342213?ref=https://pidruchniki.in.ua/fizika-7-klas-bar-yahtar-2015/
Домашнє завдання: вивчити §25
Фізика 10 клас
Зробити конспект до §37,  вправа 37(1-4)
https://www.youtube.com/watch?v=U76pSxwONlw
Опрацювати §37, вправа 37(5)
Інформатика 9 клас
Опрацювати §29, створити сайт «Дивовижні споруди»
https://www.youtube.com/watch?v=bEvQRuUKQ1M
17.03.2020 р.
Геометрія  8 клас
§ 18-21, с. 149-150 домашня самостійна робота №4
Домашнє завдання: повторити § 18-21, № 782,785
Фізика 10 клас
Зробити конспект до §38,  вправа 38(1-4)
https://www.youtube.com/watch?v=0fx5qSJIgGM
Опрацювати §37-38.
Фізика 9 клас
Зробити конспект до §36,  вправа 36(1-3)
https://www.youtube.com/watch?v=pNfa71w26WU
https://www.youtube.com/watch?v=wRe_hhn0FG4
Опрацювати §36
Інформатика 7 клас
Опрацювати §12-15.
18.03.2020 р.
Фізика 7 клас
Домашнє завдання: §27
Алгебра 8 клас
§ 22,  № 835, 837,839,840
Домашнє завдання § 22,  № 838, 841
Фізика 9 клас
§36,  вправа 36(4-6)
https://www.youtube.com/watch?v=GkeO9r8Le5Y
Опрацювати §36
Фізика 8 клас
Зробити конспект до §32,  вправа 32(1-4)
https://www.youtube.com/watch?v=YtfW7SbhXco
Домашнє завдання: §32
Інформатика 9 клас
Опрацювати §29, створити сайт «Дивовижні споруди»
Інформатика 10 клас
Зробити конспект до §21.
 19.03.2020 р.

Фізика 8 клас
§32,  вправа 32(5-8)
https://www.youtube.com/watch?v=0NtZ2GfIvZI
Домашнє завдання: §32
Фізика 10 клас
§38,  вправа 38(5-7)
https://www.youtube.com/watch?v=09XiW6MoOww
Опрацювати §37-38.
Інформатика 8 клас
Опрацювати §22

 20.03.2020 р.

Геометрія  8 клас
§ 18-21, с. 150-151  завдання для самоперевірки
Домашнє завдання: повторити § 18-21, № 792, 798
Фізика 9 клас
Зробити конспект до §37,  вправа 37(1-2)
https://www.youtube.com/watch?time_continue=60&v=Uz10lNI5x7Y&feature=emb_logo
Опрацювати §37
Інформатика 8 клас
Опрацювати §24


Індивідуальний план роботи
під час карантину
з 16. 03 – 03.04. 2020
вчителя фізики  та інформатики Бець О.С.
Дата
Зміст роботи
Примітки
1
16.03
1. Розробка та пошук завдань для учнів  7- 10  класів з фізики та інформатики
2.Створення групи для використання в роботі  у соціальній мережі Facebook.
3. Інструктаж батьків та учнів щодо організації дистанційної форми навчання учнів під час карантину та надання роз’яснювальної інформації щодо виконання завдань дистанційного навчання в соц.мережі  Facebook.

2
17.03
1.Ознайомлення з рекомендаціями МОН України щодо дистанційної форми навчання учнів в період карантину.
2. Розміщення завдань на своєму блозі, в групі Facebook та на сайті школи

3
18.03
1. Консультації з учнями та батьками у телефонному режимі та через мережу Інтернет
2.Вебінар з Інформатики для 7-го класу (Ривкінд Й. Я. і Чернікова Л.А.)



4
19.03
1. Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів»
2. Опрацювання фахової літератури.

5
20.03
1.Упорядкування папки самоосвіти
2. Онлайн консультації з учнями


6
23.03
1.Самоосвітня робота в мережі Internet
2. Розробка тестів на сайті https://naurok.com.ua/test/create з фізики  

7
24.03
1.Робота зі шкільною документацією
2. Підготовка конспектів з фізики

8
25.03
1. Робота з методичною літературою з фізики
2. Перегляд вебінару
Дудіч Ганна 

9
26.03
1. Перегляд вебінару 

 «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»

 2. Вебінар-тренінг "Інформатика в 7 класі. Зміст, методи та дієві інструменти навчання»   (Коршунова О. В., Завадський І. О.)









https://www.youtube.              com/watch?v=EGFNWwBML2I
10
27.03
1.Ознайомлення з підручником з інформатики 7 класу  Морзе Н. В., Барна О.В.

11
30.03
1.  Розробка та розміщення   на блозі завдань для учнів 5-10 класів з інформатики  та 7-10 класів з фізики
2. Виготовлення дидактичного матеріалу з фізики
Розміщення  домашніх завдань отриманих від вчителів-предметників у  соціальних мережах та Viber, 6 клас
12
31.03
1.  Консультації з учнями та батьками у телефонному режимі та через мережу Інтернет 2.Перегляд вебінару «Проєктна робота на уроках інформатики»



13
01.04
1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання фізики та інформатики
2. Індивідуальні он-лайн консультації з учнями 5-10 класів

14
02.04
1.Перегляд вебінару
2. Розробка та оновлення завдань для учнів 7- 10 класів  з фізики



15
03.04
1. Проходження дистанційних курсів на платформі Prometheus
2. Розробка тестів на сайті https://naurok.com.ua/test/create з фізики 
Дистанційний курс «Основи програмування»







ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З ФІЗИКИ –ПОЗАШКІЛЬНА ПІДГОТОВКА ОБДАРОВАНОЇ МОЛОДІДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ


Дистанційне  навчання

        В даний час у школі відбуваються фундаментальні зміни, викликані новим розумінням цілей навчання, розробкою та застосуванням нових технологій навчання. Усвідомлення ролі і значення інформаційних процесів у розвитку суспільства призвело до зміни соціального замовлення в галузі освіти і вимагає створення сучасної освітньої системи, що враховує індивідуальні потреби особистості та її особливості.
        Саме дистанційне навчання фізики в школі, є додатковою складовою освітнього процесу, а також дозволяє здійснити більш повноцінну підготовку випускників до здачі ЗНО відповідно до вимог державного освітнього стандарту.
        Дистанцiйне навчання — це форма навчання з використанням комп’ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю вчителя та учнів на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережi.
        Необхідність у такому методі навчання обумовлена ​​різними факторами, серед яких можна назвати:

  •  потреба в інтерактивній взаємодії учнів і викладачів;
  •  робота з дітьми - інвалідами або часто хворіють;
  •  виконання проектів і дослідницьких робіт;
  •  робота з обдарованими дітьми (індивідуальні додаткові завдання підвищеного рівня);
  • захоплюючі завдання з метою повторення (кросворди, ребуси та ін.)
  Технології дистанційного навчання дозволяють вирішувати ряд істотних педагогічних завдань:
  • створення освітнього простору;
  •  формування в учнів пізнавальної самостійності та активності;
  • розвитку критичного мислення, толерантності, готовності конструктивно обговорювати різні точки зору.
        Дистанційне навчання фізиці передбачає взаємодію вчителя та учнів між собою на відстані, здійснюване засобами інформаційних та комунікаційних технологій, що дозволяє реалізувати навчальні цілі,застосовувати педагогічні методи, використовувати різні дистанційні форми організації навчального процесу. Це незалежний від просторового і тимчасового розташування учасників освіти навчальний процес, в якому реалізується привласнення учнями знань і умінь за допомогою електронних засобів навчання на основі телекомунікаційних та інформаційних технологій.
       Зручність дистанційної форми навчання - це навчання в психологічно комфортній, звичнії для учня обстановці за домашнім комп'ютером, індивідуальні терміни і темп навчання, висока частка самостійності поряд з можливістю в будь-який час отримати допомогу від викладача.
       Застосування компютерних технологій не змінює строки навчання, при цьому мультимедіаресурси допомагають учням вникнути більш детально в ті фізичні процеси і явища , вивчити важливі теоретичні питання, які не могли б бути вивченими без їх використання.
       Більшість шкіл зараз оснащені комп'ютерною технікою, проте оснащення засобами телекомунікацій, зокрема каналами зв'язку недостатньо. Інтернет в школі є далеко не в кожному кабінеті, тому використовувати свої дистанційні курси в якості ілюстрацій на уроці практично неможливо. Найбільш ефективна форма роботи - це самостійна робота учнів вдома при підготовці до уроків. Не всі учні активно використовують мої дистанційні курси для самоосвіти, а лише мотивовані до навчання. Решта використовують ці курси, коли необхідно виправити оцінку за контрольну роботу або за чверть.
      Уроки створені для самостійної роботи, проте всі забезпечені вправами, тестами, які вимагають написання відповідей. Відповіді прикріплюються у зазначених місцях курсів у вигляді документа Word або PowerPoint. Крім того передбачено відеоспілкування за допомогою програми Skype, якщо на комп'ютері учня встановлена ​​веб - камера.
      Дистанційне навчання в школі - ідеальна допомога в засвоєнні загальноосвітніх матеріалів.

Немає коментарів:

Дописати коментар