Національно - патріотичне виховання
День Соборності
День рідної мови
"НЕБЕСНА СОТНЯ"
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ
Громадянське: виховувати школярів ї у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій і плекати інтелектуально розвинену, духовно і багату, цілісну особистість; формувати в учнів незалежно від національності національну свідомість, історичну пам'ять, національний характер, світогляд, гуманістичні ідеї.
Правове: прищеплювати учням повагу до прав і свобод людини і забезпечити знання та виконання законів України учнями.
Фізичне: пропагувати здоровий спосіб життя; проводити оздоровчо-профспілкову роботу серед підлітків; формувати усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; виховувати потребу в регулярних заняттях спортом; дотримання режиму дня.
Художньо-естетичне: розвивати художньо-естетичну освіченість та вихованість дітей; формувати естетичну культуру засобами народних традицій; сприяти забезпеченню української мови як державної в усіх напрямках роботи, розвивати уявлення про зовнішню та внутрішню красу людини.
Трудове: виробляти свідоме ставлення до праці як вищої цінності людини і суспільства; виховувати здорову особистість, цивілізованого господаря.
Екологічне: формувати екологічну культуру і усвідомлення себе частиною природи; виховувати почуття відповідальності за природу як національне багатство; залучення учнів до екологічної та природоохоронної діяльності.
Родинно-сімейне: формувати культуру сучасної сім'ї та потребу допомагати батькам; розвивати інтерес до традицій родини; формувати моральні якості з позицій добра і справедливості.
Духовно-моральне: прищеплювати і розвивати моральні почуття, міцні переконання, потребу поводитися відповідно до норм суспільства; виховувати патріотизм, колективізм, непримиримість до аморальних вчинків людей, до порушників норм і правил культурної поведінки.
Превентивне: забезпечити теоретичну та практичну реалізацію заходів, спрямованих на попередження і подолання відхилень у поведінці школярів; запобігання розвитку різних форм асоціальної, аморальної поведінки, прищеплювати потребу поводити себе відповідно до моральних норм у суспільстві.
Формування здорового способу життя: забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їхнього здоров'я; формування гармонії тіла та душі; виховання потреби у фізичних заняттях, прагнення до оволодіння санітарно-гігієнічними знаннями та навичками.
Робота класного керівника
Щоденно:
• з'ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація
пропусків у класному журналі;
• бесіди з учнями, що запізнюються на уроки;
• організація чергування у класі;
• індивідуальна робота з учнями;
• контроль зовнішнього вигляду учнів;
• організація харчування.
Щотижня:
• проведення годин класного керівника;
• перевірка щоденників;
• проведення заходів у класі за планом роботи;
• робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського
самоврядування
• контроль за виконанням доручень;
• організація прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
• робота з батьками;
• робота з учителями, які працюють у класі;
• зустріч зі шкільним лікарем (медсестрою).
Щомісяця:
• тестування та анкетування учнів з метою вивчення їх індивідуальних
особливостей, аналіз розвитку учнівського колективу;
• складання плану роботи на канікули.
Один раз на рік:
• написання характеристик (за необхідності);
Щомісяця:
• тестування та анкетування учнів з метою вивчення їх індивідуальних
особливостей, аналіз розвитку учнівського колективу;
• складання плану роботи на канікули.
Один раз на рік:
• написання характеристик (за необхідності);
• проведення класних зборів;
• проведення бесід з безпеки життєдіяльності;
• організація чергування класу у школі;
• відвідування уроків учителів-предметників у своєму класі;
• консультації у шкільного психолога.
• контроль за станом підручників;
• зустріч з батьківським активом;
• відвідування учнів удома.
Два рази на рік:
• оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту;
• заповнення табелів успішності та видача їх учням;
• проведення батьківських зборів;
• участь у роботі семінару, методичного об'єднання класних керівників;
• аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи;
• аналіз плану виховної роботи за попередній навчальний рік та
• проведення відкритого виховного заходу;
• оформлення особових справ учнів;
• статистичні відомості про клас (станом на 5 вересня);
Немає коментарів:
Дописати коментар